søndag 9. juni 2013

Gulv

Vi har (omsider) blitt enige om å gå for laminat istedet for parkett i huset. Og ønsker å gå for høytrykkslaminat fra enten Alloc eller Pergo. Men vi klarer ikke helt å bestemme oss for farge. Jeg liker både gråe og brunlige typer, det må for alt i verden ikke være gulskjær i det. I utgangspunktet kan jeg tenke meg ganske mørkt, men det er jeg redd ikke vil bli så bra på soverommene. Synes vi bør ha samme gulv i begge etasjene. Med unntak av der det skal være flis selvfølgelig.

Det står mellom disse fra Alloc:


Canyon lys eik (bakgrunnsfargen), Canyon mørk eik (øverst), Stockholm Eik, Vinter Eik

Og disse fra Pergo (klikk på bildene):















Noen som har innspill?

3 kommentarer:

  1. Eg liker best lyse golv, så eg hadde nok gått for Pergo sin sølvgrå Eik:) Såg veldig fint ut ilag med lyse gråmalte veggar.

    SvarSlett
  2. Vanskelig!!! Ditta maa eg gruble litt paa.. :)

    SvarSlett
  3. Har hatt Vinter Eik på hjemlån nå og funnet ut at den er for grå. Blir nok å gå for noe som har litt mer bruntone. Jeg har lyst på litt mørkt gulv, men ikke helt mørkt.

    SvarSlett